Diabetik

autor: Anonymní dotaz 01.11.2013 07:15

Dobrý den, jsem diabetik už 6 let, píchám si inzulím, celou dobu vše v pořadku, ale ted cca poslední 3 měsíce, jsem zhubnul 6 kilo a začalo se mi všechno rozhazovat cukru mám i 16 a už nevím co stím !Zkusil jsem mín jist a pridat si vic inzulín a i na opak , ale nic nezabíra. Prsty mě tuhnou a boli , někdy si my nejde ani krev , abych se změřil kolik mám. Poraďte Děkuju


Adresář

Alternativní medicína ptejte se v poradně

Diskuze na téma Alternativní medicína

  • David William 16.01.2017 21:01 Potřebujete naléhavou půjčku?

    Jsem Mr.David osobních Investment Management, legitimní a Uznávané dlužníci. Chci, aby tento prost…

  • Eva 16.01.2017 20:01 Krém/mast na ekzém

    Jestli stale jeste resiteproblem s ekzemem,mamreseni,ale je toho vice anemohu to tadyrozepisovat…

  • Mr.David 16.01.2017 08:01 Potřebujete naléhavou půjčku?

    Myslíte si, potřebují finanční pomoc, a nevědí, kam se obrátit, nebo komu věřit? Kontaktujte nás…

  • 15.01.2017 22:01 Poruchy štítné žlázy

    Doporučuji Vám přečíst tuto knihu: Jari Böhlerová: Zdravý v každém věku aneb Jak na prevenci.....…

  • marie stojkova 13.01.2017 11:01 Poruchy štítné žlázy

    Dobry den jsem furt u navena v noci jse dusim a kaslu musim hodne pit

Píšeme jinde


Zdravě.cz na Facebooku