Jiné komplikace spinální a epidurální anestezie v šestinedělí

autor: moni.krutilkova 16.04.2012 16:45

Jsem po císařském porodu a byla mi dána spinální anestézie.Mám 2měsíční dítě a pořád mám na jazyku mravenčení nebo pocit jako by miho někdo scvaknul a pustil.Nevíte co mi vůbec je?Děkuji Krutílková.

Odpovědi na otázku

  • Jitka Veletová, studentka medicíny 19.04.2012 19:20
    Brnění jazyka může mít vedle neurologických i řadu dalších příčin - nedostatek vitamínů, alergie, záněty nebo infekce dutiny ústní, snížená koncentrace vápníku v krvi...doporučuji poradit se s vaším lékařem.

Adresář

Diskuze na téma Alternativní medicína

  • Hurá 22.11.2016 15:11 Hypnóza

    hurá - konečně přínosá diskuse

  • 20.11.2016 08:11 Tradiční medicína

    holky zapomněla jsem se zeptat má lékárna zelený anděl e-shop, stránky jsem našla, ale na shopu…

  • 22.10.2016 19:10 Léčení pomocí hub

    a jiné zkušenosti než mycomedica nemáte ? že bych porovnala ceny a tak ..

  • 20.10.2016 07:10 Tradiční medicína

    lékárna zelený anděl je výborná, dá se tam objednat i na poradenství, jinak krátké poradenství je…

  • helena 19.10.2016 17:10 Poruchy štítné žlázy

    Dobrý den, Se sníženou funkcí šž,se léčím už 2 roky a za tu dobu jsem přibrala 18kg,může mi někdo…

Píšeme jinde


Zdravě.cz na Facebooku